myDentAssistant je moćan i funkcionalan alat za automatizaciju poslovanja stomatoloških ordinacija.
Kontaktirajte nas!Elektronska kartoteka pruža mogućnost kreiranja stomatološkog kartona pacijenta sa svim potrebnim informacijama kojem možete pristupiti 24/7 sa bilo koje lokacije. Karton pacijenta sadrži osnovne podatke o klijentu, opšte zdravstveno stanje, otisak, istoriju lečenja i sva neophodna dokumenta za efikasan tretman.
Detaljnije o Kartoteci
Elektronski karton kreira bazu svih intervencija, koje su prikazane hronološki u kartonu svakog pacijenta, kojoj možete dodati i eksterne dokumente kao što su rendgenski snimci i sl.
Otisak omogućava da jasno i pregledno obeležite obolele površine zuba koristeći nekoliko boja, što štedi vreme i olakšava rad. U svakom trenutku možete pogledati parodentološki status bilo kog klijenta što je od izuzetne važnosti kod hitnih intervencija.
Planer je vaša desna ruka i umesto vas vodi kompletnu evidenciju o zakazivanju i podseća pacijente na zakazani termin. Automatizacijom zakazivanja izostanci pacijenata biće svedeni na minimum, čime ćete uštedeti vreme i naravno, novac. Klijenti će dobijati podsetnik kada i gde treba da dođu na pregled SMS porukom ili mejlom.
Detaljnije o Planeru
Planer je pouzdan, efikasan i veoma jednostavan za upotrebu.
Planer efikasno obavlja deo posla u kojem stomatolozi najmanje uživaju, ostavljajući vam dovoljno vremena da se kvalitetno posvetite svakom pacijentu. On pruža pregledan uvid u sve zakazane termine koje jednostavnom navigacijom možete pretraživati po danu, nedelji ili mesecu. U samo nekoliko klikova završićete sve bez dosadne papirologije.
I to nije sve.
Planer vam je uvek dostupan sa bilo koje lokacije, dovoljno je da budete povezani na internet. Kada god su vam potrebni podaci o terminima, možete im pristupiti preko mobilnog telefona ili računara.
MyDentAssistant planer funkcioniše veoma jednostavno i može ga koristiti svako. Kada pacijent dođe u stomatološku ordinaciju ili pozove, zakazuje se termin. Sva polja su pažljivo kreirana, a pored osnovnih podataka o pacijentu, upisuje se lokacija ordinacije, da li je hitan slučaj i posebnom bojom označava izabrani stomatolog.
Potreban vam je još samo jedan klik da pacijentu otvorite elektronski karton.
Automatizacija izdavanja računa poštedeće vas računanja, eventualnih propusta i stresa. myDentAssistant pruža mogućnost da u svakom momentu znate šta je i kada naplaćeno svakom pojedinačnom klijentu, bez mogućnosti da pogrešite. Račun se formira na osnovu termina, potrošenog materijala i usluga.
Detaljnije o Računu
Dodatnu sigurnost pruža zasebna opcija pregleda računa pre naplate, a podržani su različiti načini plaćanja.
Cene svih usluga definisane su u cenovniku odakle se vrednosti uključuju u konačan obračun. Svaka stavka se može korigovati u bilo kom trenutku, posebno ako se neke usluge ne naplaćuju ili se naplaćuju po nižim ili akcijskim cenama.
Odštampani račun može sadržati i logo vaše ordinacije sa adresom, čime odajete utisak profesionalizma, ističete se među konkurencijom, što će klijenti sigurno umeti da cene i nagrade lojalnošću. Precizno i pregledno vođenje računa olakšaće i knjigovodstvene poslove.
Planer tehnika je prečica do efikasnijeg poslovanja vaše ordinacije. Zasniva se na usavršenoj komunikaciji ordinacije sa zubnom tehnikom što u praksi znači bolju uslugu za pacijente. Sve opcije tehnike kreirane su na osnovu stručnih konsultacija sa iskusnim stomatolozima.
Detaljnije o Tehnici
Veliki broj stomatoloških procedura zasniva se upravo na saradnji sa tehnikom, kao što je protetika, izrada implanata, krunica... Planer tehnika je tu da optimizuje i uskladi vaše poslovanje sa terminima i mogućnostima tehničkih službi kako bi kvalitet i brzina usluga bio na najvišem nivou.
U svakom trenutku možete pristupiti planeru tehnike da dodate novi proizvod, izaberete materijal ili termin, pogledate zakazane, završene ili otkazane termine.
Ortopan je najčešće i najpouzdanije dijagnostičko sredstvo pomoću kojeg se uspostavlja precizna dijagnoza u modernoj stomatologiji. Često je u procesu tretiranja određenog stomatološkog problema potrebno napraviti više snimaka vilica, kako bi se pratio tok intervencija.
Detaljnije o Ortopanu
Digitalni ortopan vam omogućava da na jednom mestu imate sve snimke pacijenta hronološki poređane u kartonu i dostupne u svakom trenutku sa bilo koje lokacije.
Samo jednim klikom svaki pojedinačni ortopan snimak se uveličava preko celog ekrana uređaja omogućavajući vam da uočite i najsitniju promenu. Proces rada stomato
Digitalni ortopan optimizuje poslovanje stomatološke ordinacije, na zadovoljstvo kako zaposlenih tako i klijenata.
Kreirajte listu dobavljača sa kojima sarađujete i u samo nekoliko klikova poručite neophodne artikle sa bilo koje lokacije. Sve informacije u magacinu dostupne su vam 24/7 što olakšava poslovanje. Trebovanja, izlaz i ulaz materijala, proizvoda, popis inventara...nezaobilazan su deo poslovanja svake stomatološke ordinacije, često ne i omiljeni.
Detaljnije o Magacinu
Digitalni magacin će vam olakšati poslovanje i nezaobilazne popise učiniti bržim i lakšim. U automatizovanom magacinu svi dokumenti su pregledno smešteni na jednom mestu. Brzina i jednostavnost unosa podataka u digitalni magacin čine ga efikasnim i omiljenim alatom.
Opcije su postavljenje krajnje praktično od trebovanja, liste dobavljača, pregleda nabavki, do pregleda ulaza i izlaza i ukupnog stanja.
Za sve informacije kontaktirajte nas radi definisanja ponude i vaših zahteva.
Ako vaša ordinacija posluje na više od tri adrese, kontaktirajte nas za posebnu ponudu na info@mojasistent.rs