myMedAssistant je moćan i funkcionalan alat za automatizaciju poslovanja medicinskih ordinacija.
Kontaktirajte nas!Elektronska kartoteka pacijenata omogućava brzo kreiranje zdravstvenog kartona i pristup svim podacima vezanim za pacijenta 24/7 sa bilo kog uređaja. Zdravstveni karton sadrži osnovne informacije, zdravstveno stanje pacijenta, istoriju bolesti, kao i sva važna dokumenta vezana za pacijenta.
Detaljnije o Kartoteci
Snimci, nalazi, analize, mišljenja specijalista...sve na jednom mestu, odmah dostupno.
Elektronski karton olakšava rad sa pacijentima, a kako zdravstvenoj istoriji možete pristupiti u svakom trenutku i sa bilo kog uređaja, olakšava rad u hitnim situacijama, kada je potrebno brzo reagovati i pronaći rešenje.
Automatizacijom kartoteka, optimizujete svoje poslovanje i ostaje vam više vremena da se kvalitetnije posvetite pacijentima. Viši nivo usluge i efikasnost daje zadovoljne pacijente koji će vam se uvek vraćati i rado preporučivati vašu ordinaciju.
Planer je brzo, jednostavno i praktično rešenje za efektno zakazivanje i podsećanje pacijenata na zakazane termine. Sa planerom ordinacije kašnjenje ili zaboravljanje zakazanog termina je nemoguće, a komunikacija osoblja i pacijenata na najvišem nivou.
Detaljnije o Planeru
Automatizujte zakazivanje termina i iskoristite sve prednosti moderne tehnologije da unapredite poslovanje i kvalitet usluga, a pacijenti će to nagraditi svojom lojalnošću. Svi zakazani termini su na jednom mestu, a vi ih možete pretraživati po danu, nedelji ili mesecu.
Planer će pregledno i uredno umesto vas uraditi najneomiljeniji deo posla koji vam je do sada oduzimao sate radnog vremena. Mnogo brže i efikasnije, bez naporne papirologije, u samo nekoliko klikova. Sa njim ne gubite vreme čekajući klijente koji su zaboravili da dođu na zakazan termin.
Planer je uvek sa vama, zakazivanje možete obaviti preko računara ili mobilnog telefona, gde god da ste, potrebna vam je samo internet konekcija.
Kada vas pacijent pozove ili dođe, bez obzira ima li otvoren karton, zakazuje se termin pregleda. Podsećanje na dolazak vrši se SMS-om ili mejlom, a statistika kaže da 95% SMS poruka bude otvoreno već u prva 3 minuta od prijema i skoro nikada se ne brišu.
Kada pacijent dođe na pregled, samo jednim klikom kreira se elektronski karton.
Ne ide vam sa brojkama i usput strahujete da nešto ne propustite na štetu ordinacije ili pacijenta? Prepustite evidenciju računa myMedAssistant softveru.
Automatizacija računa pruža mogućnost da u svakom trenutku znate šta je i kada od usluga naplaćeno pacijentu.
Detaljnije o Računu
Dodatnu sigurnost pruža zasebna opcija pregleda računa pre naplate, a podržani su različiti načini plaćanja.
Cene svih usluga definisane su u cenovniku odakle se vrednosti uključuju u konačan obračun. Svaka stavka se može korigovati u bilo kom trenutku, posebno ako se neke usluge ne naplaćuju ili se naplaćuju po nižim ili akcijskim cenama.
Odštampani račun može sadržati i logo vaše ordinacije sa adresom, čime odajete utisak profesionalizma, ističete se među konkurencijom, što će klijenti sigurno umeti da cene i nagrade lojalnošću. Precizno i pregledno vođenje računa olakšaće i knjigovodstvene poslove.
Svakodnevno gubite dragoceno vreme, proveravate brojne papire, pretražujete razbacane foldere kako biste pogledali istoriju bolesti pacijenta.
Uz sofisticirani myMedAssistant program sve to može da se automatizuje, brzo i jednostavno.
Detaljnije o Istoriji bolesti
Pregledna i uredno vođena istorija bolesti svakog pacijenta dostupna vam je 24h, sa bilo koje lokacije i uređaja, dovoljne je samo da budete povezani na Internet.
Oduševiće vas jednostavnost i lakoća korišćenja. Nema nepotrebnih opcija koje zbunjuju, već tačno ono što vam je potrebno.
Praktično, lako i pre svega funkcionalno, myMedAssistant će vam pomoći da evidentirate i hronološki pratite istoriju bolesti svakog pacijenta.
Iskoristite ovaj koristan alat da pojačate efikasnost i optimizujete poslovanje, na zadovoljstvo svojih pacijenata.
Za sve informacije kontaktirajte nas radi definisanja ponude i vaših zahteva.
Ako vaša ordinacija posluje na više od tri adrese, kontaktirajte nas za posebnu ponudu na info@mojasistent.rs